Google Ads Reklamcılığı Nedir ve Nasıl Yapılır?
Google Ads reklamları içinde birçok avantaj barındırır. Temel olarak belirlediğiniz hedef üzerine ürün ve hizmetinizi, kullanıcılara göstermenizi sağlar.
Google Ads Reklam Verme Adımları
Hedefinize uygun kampanya oluşturun
Satış, potansiyel müşteriler, web sitesi trafiği, ürün ve marka üzerinde düşünme, marka bilinirliği ve erişim, uygulama tanıtım hedeflerinden sizin reklam kampanyanıza uygun olanı seçin.
Kampanya Türünü Belirleyin
Arama, görüntülü reklam ağı, video, alışveriş, keşif, akıllı olarak çeşitlendirilen kampanya türleri arasında size en uygun türü seçmelisiniz.
Kampanya Ayarlarını Yapılandırın
Günlük bütçe, reklam gösterim zaman aralığı, konum ve dil hedefleme, teklif stratejisi belirleme, ağ hedefleme gibi temel kampanya ayarlarını yapın.
Detaylı Anahtar Kelime Analizi Yapın
Arama motorunda potansiyel müşterilerin sizi hangi aramalar karşılığında bulmasını istediğinize karar verin ve anahtar kelime planlama aracıyla reklamınızın dahil olduğu alanla ilgili hacim ve potansiyel anahtar kelime araştırması yapın.
Anahtar Kelime Eşleme Türünü Belirleyin
Hitap etmek istediğiniz kitle ve reklam kapsam alanının ölçeklendirmesinde oldukça etkili olan anahtar kelime eşleme türüne karar verin.
Hedefinize Uygun Reklam Metinleri Oluşturun
Reklam kampanyanızın en kilit noktalarından birisi olan reklam metinlerini, hedefinize uygun ve potansiyel kullanıcı kitlenizi harekete geçirecek şekilde oluşturun.
Reklamları ve Web Sitenizi Ürün veya Hizmetlerle Doğrudan Alakalı Hale Getirin
Kalite puanı, tıklama oranı (TO), açılış sayfası deneyimi ve reklam alaka düzeyi segmentleri, kullanıcıların reklamınıza tıkladıktan sonra karşılaştıkları sayfa ile ilgili deneyimlerinin puanlandırılmasıyla oluşturulur. Bu puanlandırma, reklam maliyetlerinin düşmesini ve daha iyi reklam konumlarının elde edilmesini sağlar.
Her Reklam Grubuna Varyasyonlu Reklamlar Ekleyin
Hangi reklam grubunun daha optimize çalıştığının analizi, zaman içinde proseslendirilir. Bu sebeple metin reklam, duyarlı arama ağı reklamı, telefon araması üreten reklam, dinamik arama ağı reklamı, duyarlı görüntülü reklam gibi yüksek performans alınacak reklam çeşitlerinden size uygun olanı/olanları reklam kampanyanıza ekleyin.
Uygun Uzantılara Reklamınızda Mutlaka Yer Verin
Site bağlantısı, açıklama metni, ek açıklamalı snippet, telefon, potansiyel müşteri formu, yer, satış ortağı yer, fiyat, uygulama, promosyon uzantılarının arasından reklam hedeflemenize uygun olan uzantıları ekleyin.
Global Site ve Etkinlik Snippet Etiketlerini Web Sitenizde Aktive Ederek Dönüşümü Kurun
Web sitenizde istediğiniz alanda işlem gerçekleştiğinde bunu ölçümlemenize yarayan dönüşüm işlemini başlatın.
Google Analytics Aracının Gücünden Faydalanın
Web sitenizin trafik analizi ve kullanıcı davranışının raporlamasını yapan Analytics verilerini inceleyin ve sorunları tespit edin.
Düzenli Olarak Reklam Verilerini Kontrol Edin ve Reklamı Optimize Edin
Reklam kampanyanızın performansı ile ilgili gösterim, tıklama, maliyet ve birçok veri kategorisini günlük, haftalık ve aylık olarak inceleyin.
Google Ads Reklamcılığının Avantaj ve Olanakları
Çevrimiçi reklamlarının, geleneksel reklam kampanyalarına kıyasla daha detaylı analiz elde etme, minimum bütçe ile maksimum performans elde etme ve reklamı optimize edebilmek için anlık değişim gerçekleştirebilme imkânı gibi birçok etmenin etkisiyle olumlu geri dönüşleri yüksek, çevrimiçi reklam aracıdır. Konuyu biraz daha detaylandıralım. Google Ads Reklamcılığı ile;
İstediğiniz bütçede çevrimiçi reklam verebilirsiniz.
Hedef kitle hedeflemesi yapabilirsiniz.
Konum hedeflemesi yapabilirsiniz.
Dil hedeflemesi yapabilirsiniz.
Reklam ile ilgili anlık değişiklik yapabilirsiniz.
Bütçe harcamasına ilişkin analizi detaylandırabilirsiniz.
Çevrimiçi satışlarınızı artırabilirsiniz.
Daha fazla telefon araması alabilirsiniz.
İnternette daha fazla potansiyel müşteri çekebilirsiniz.
Mağaza ziyaretlerini teşvik edebilirsiniz.
Kendi içinde doğrudan avantaj barındıran Google Ads reklamları tecrübe ve uzmanlıktan gerektiren bir araçtır. Aksi halde kontrolsüzce gerçekleştirilen niteliksiz tıklamalar sonucunda bütçeniz, kısa sürede tükenecektir. Böylece reklam için ayırdığınız bütçe boşa gitmiş olacaktır.
Ceviz Bilişim, farklı sektörlerde yer alan Google Ads reklamlarını yüksek performans ile optimize ederek yönetmektedir. Reklam başarısında önemli etmen olan başarılı reklam kampanyasının oluşturulmasından, düzenli olarak reklam analizlerinin incelenerek gerekli iyileştirmelerin yapılmasına kadar olan tüm süreçte detaylı olarak Google Ads Reklam Yönetim Hizmetini profesyonelce vermekteyiz.
Siz de amacınıza yönelik, çevrimiçi reklam araçlarının en başında gelen Google Ads reklamlarını kullanmak istiyorsanız bütçe ve verim zafiyeti yaşamamanız açısından işin uzmanı olan Ceviz Bilişim’den uygun fiyatlı hizmet bedelleri ile Google Ads yönetim hizmeti almalısınız.
Hemen teklif almak için tıklayın.
Doğrudan iletişime geçmek için tıklayın.